C&A

C&A – priča o uspjehu

Ideja koja osvaja.

Danas je C&A dio slike brojnih europskih gradova. Svakodnevno oko dva milijuna ljudi posjećuje naše podružnice. Međutim, mnogi ne znaju kakva je priča povezana s ta dva slova. Ta priča započinje, naime, već u 17. stoljeću, kada su preci kasnijih osnivača poduzeća, Clemensa i Augusta Brenninkmeijera, čija početna slova još i danas tvore logotip tvrtke, trgovali tekstilom diljem Europe. Braća su 200 godina kasnije trgovala pretežno u njemačko-nizozemskom prostoru i prodavala tkaninu prema staroj obiteljskoj tradiciji. Kasnije, 1841. godine, u frizijskom Sneeku osnovali su svoje poduzeće C&A Brenninkmeijer. A dvadeset godina kasnije i ovdje su otvorili svoju prvu C&A podružnicu. Bio je to početak priče o uspjehu koji traje još i dan danas.

Za svakog sve: 12 vlastitih marki C&A

C&A je kod svojih kupaca tako omiljen jer njegovi proizvodi oduvijek oduševljavaju kvalitetom i cijenom. Međutim, sve to samo po sebi vjerojatno ne bi bilo dovoljno. Bez obzira na modne trendove koji se sve češće i brže izmjenjuju, C&A uvijek uspijeva pogoditi osobni ukus brojnih kupaca. A to omogućuje naših dvanaest vlastitih marki koje svojoj velikoj i maloj publici od hipy i trendy pa do klasično-elegantnog ispunjavaju svaku modnu želju. A to je moguće samo u uigranom timu dizajnera i nabavljača s istančanim osjećajem za ukus od danas i sutra.